lördag 1 maj 2010

Härliga Maj!


Underbart att våren är på väg! idag blev det en underbar dag med gamla minnen..mina föräldrar kom nämligen förbi, det var drygt 4 månader sedan vi sågs...och de hade med sig en stor bunt gamla brev som jag skrivit till min allra finaste farmor!

Vi fortsatte fixa lite ute i snålblåsten..men sedan gav jag och alla barnen upp och gav oss iväg till ica maxi istället och storhandlade, vilket är ett hyfsat uttröttande projekt med 4 småbarn..

Nu väntar kvällsmums och kaffe med äldsta dottern och underbaraste mannen...som jag snart firar 7-årig bröllopsdag med, otroligt att han har stått ut så länge med en virrig och envis själ som mig :)
Efter det här fruktfatet vore det ju märkligt om inte min förkylning gav med sig så jag kan träna igen!

1 kommentar:

  1. Smaskigt med en massa frukt! Har ni varit gifta så länge? Då gifte ni er året innan oss för vi firar snart 6 år. Ha det gott i blåsten! Kram Stina

    SvaraRadera