måndag 3 maj 2010

Bröllopsdag


Idag för 7 år sedan så gifte vi oss, ett litet privat bröllop med endast våra föräldrar,syskon och mina äldsta barn plus deras pappa!

På kvällen så hade vi en liten fest för våra närmaste vänner, en mysig liten intim fest...hela dagen blev precis så underbar som vi önskade!

Vänner och släktingar ställde upp helhjärtat för att hjälpa till och ordna...allt blev ju lite hastigt och lustigt då jag friade bara några veckor innan bröllopet...micke var bortrest när jag på eget bevåg bokade vigselförättare och skickade efter hindersprövning...jag talade om det för hans föräldrar och då sa hans pappa "tänk om han säger nej då?" det hade jag aldrig tänkt på! på något märkligt sätt så hade den tanken aldrig funnits där! det var så självklart att det skulle vara vi...vi träffades genom ödets nyck...han en grabb från landet och jag en stadsunge, vem hade kunnat tro att det skulle bli så här bra?

Ingen kan göra mig så arg som micke...ingen kan göra mig så glad...ingen gör mig så svag som han och ingen kan göra mig så stark, idag ska vi fira den underbara dagen som vi bytte ringar och minnas hur uppspelta och lyckliga vi var när vi åkte genom stan i baksätet på Dannes limousine!

3 kommentarer:

  1. Vad fint!
    Martina Haag sa en gång att om hon haft en elpistol i handen så hade hon lätt elat sin man Erik när hon blir riktigt arg :D haha... Det är kärlek!
    Hoppas ni får en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis på bröllopsdagen! Du har väl påmint din man, han är ju inte allt för duktig på att komma i håg viktiga datum *fniss*

    Går ni i väntans tider nu? Jag menar hönsen så klart. De skulle väl komma i veckan? Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Jag kan förstå Martina Haag :-D...maken fick chokladaskar och kaffe imorse :) Imorgon kommer hönsen!! vi kommer att hämta 10 hönor och 1 tupp...vi ska dock bara ha 4 hönor och tuppen, mickes kompis matte ska ha de andra hönorna...han hämtar dem senare i veckan då hans hönshus inte är helt klart..dagen började bra...men sedan gick diskmaskinen sönder och efter bara 4 timmars sömn inatt så tog mitt tålamod också slut...tack o lov så sover lilly och de andra pysslar så nu har jag handdiskat nåt ton disk..tack för grattis!

    SvaraRadera