torsdag 30 september 2010

Olle är död

Min allra finaste sussex...min tupp Olle gick och dog så där helt plötsligt! nu är jag ledsen som få och har tröstätit en massa konstigheter, Lilly,Saga och Ronja har börjat hosta igen..så nu är det jämmerdalens elände här! tänkte lägga upp ett kort på min helt galna "jag-ska-inte-bli-förkyld-nu-shot"...men efter eländet med tuppskrället så tappade jag sugen.
Men jag kan beskriva det brinnande grejset jag drack...en finhackad/mosad kiwi, en halv gul stark (styrka 7 av 10) chili...finhackad,en tumme ingefära riven...tänkte ta lite vitlök också men då förblev man väl opussad i en vecka? :-D starkt och rivigt som sjutton...men än syns inget halsont till.
Nu ska jag snart sova och drömma om en ny sussex...

2 kommentarer:

  1. Jag beklagar sorgen,,,, =(

    SvaraRadera
  2. Tack Sivan...det var så tråkigt att det var just han då jag gillade honom mest och bäst...men nu har jag en ny :)

    SvaraRadera