söndag 5 september 2010

Tänk att alltid få ha det så här?

En helt underbar Söndag har det varit, den sista som föräldraledig..och igår var jag på barnloppis och fyndade några klänningar till de tre yngsta döttrarna...de älskar prinsessklänningar så de blev mer än glada :)
Kärlek! min make har äntligen efter många år lärt sig vad jag gillar, eller rättare sagt...nu köper han det jag vill ha...förut köpte han det han ville ha :-D och idag så fick jag den här fina tårtkupan i glas av honom! precis vad jag alltid velat ha men varit för snål för att köpa till mig själv.

Efter hönshusstäd och lite gräsmatteklippning, den ser för övrigt helt sjuk ut då bensinen tog slut...så halva mattan är bara klippt..men iallafall så gick jag,svärfar och Ronja på en lång promenad i skogen något jag bara älskar då svärfar alltid berättar spännande historier om gamla hus,människor och annat som tidigare funnits och bott där...tyvärr var det dåligt med svamp men några mackor med smörstekta kantareller räcker det till :)
Och när jag sedan stod och rensade så önskade jag att alla dagar fick vara så här...glada,underbara dagar då man bara gör sånt som man tycker är kul...jag bakade även några smarriga muffins imorse med massor av choklad och nötter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar