lördag 25 september 2010

Varför har inte dygnet flera timmar?

Imorgon är det dags! äntligen är det dagen då våran Höns och Prylbytardag blir av :) hela tanken bakom detta är att allt ska vara så miljövänligt och Ekologiskt som det bara går så det blir närodlat,Ekologiskt odlat,loppis,honung,ägg och höns...allt i en salig röra! :-D
Så nu har jag bakat hela veckan lång...det blir blåbärsbullar,morotskaka,rödbetskaka,saffranscheesecake,äppeltoscamazariner,pumpamuffins..
saffranskakor,maränger..chokladmuffins..och egenbakade korvbröd :)
Jag ska försöka sälja lite egen chutney, och maken lite graverade saker...kommer i vilket fall som helst bli en toppendag tror jag! ska försöka ta massor av kort och lägga ut lite här...jag längtar tills imorgon! nu ska jag fortsätta baket i köket...sussa gott :)

1 kommentar: