måndag 13 september 2010

Presenter

De här fick jag av äppelfestens gäster igår, blommor från svärmor och muffinsformar och "muffins" av svägerskan, jag blev superglad! jag älskar sånt här :)
Efter maten så gick våra små ut med sin kusin..Saga hade fortfarande sin festklänning på, hon är så stolt över sin klänning som jag köpte för billig penning på fyris park förra helgen, nu väntar en dags jobb till och sedan är jag ledig några dagar...då bara måste jag ta tag i allt inför höstens klädbytardag (måste göra nya listor..) och höns och prylbytardagen...känner att jag har halkat lite efter där, nu gäller det att bita ihop inför slutspurten! har många burkar chutney som ska kokas...bär som ska syltas...och några hundra muffins som ska bakas...jaja...dygnet har ju 24 timmar :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar