torsdag 5 augusti 2010

Ska jag hinna?

Jag klev upp för någon timme sedan och har hunnit äta frukost,utfodrat och släppt ut hönsen och fixat lite välling åt lilleman och Lilly..samt läst UNT :)
Nu ska jag bara hinna detta också innan jag åker vid 11...
*Byta plats på några tavlor efter Lennarts flyttning..
*Plocka i och ur diskmaskinen
*Hänga tvätt och hinna tvätta en maskin till..
*Packa alla saker till mig och barnen.
*Städa ur hönshuset samt byta vatten i alla vattenbehållare..
*Rasta och ge hundarna mat
*Träna crosstrainer..
*Vattna blommor
*Fixa lunch och matsäck
*Bädda rent i barnens sängar
*Städa av köket och vardagsrummet
Under tiden så ska 4 små underhållas,ges frukost och lunch...borstas tänder och se till att de har fräscha kläder..
Vad är det man säger? kvinnor kan!! :-D

2 kommentarer:

  1. Tur att du är kvinna och fixar fler saker samtidigt... Ärligt talat, hade det varit hos oss hade vi kommit i väg till kvällen då allt hade varit fixat... Ha en skön resa! Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hörredu, någon crosstrainer behövs knappast om du så bara hinner halva den listan! :D

    SvaraRadera