torsdag 19 augusti 2010

Här bor alla udda strumpor!

Om ni undrar var den andra strumpan tar vägen? så kan ni komma hit...för här bor ett stort antal :-D vi har en stor låda med uddisar...som rensas mellan varven, och varje gång så blir man chockad över antalet...å andra sidan så är vi 8 i familjen, så 16 strumpor om dagen blir ganska många på en vecka :)
Här hänger morgondagens kläder, så smidigt det är att hänga upp kläder till de fyra små inför morgonen...hoppas att jag kan fortsätta med det även när jag börjar jobba...för det är väl då det börjar på riktigt? ja kaoset alltså...på mornarna.
Inskolningen fortsätter som planerat och allt känns fortfarande toppen! men hjälp vad med papper som ska fyllas i...och hua så mycket saker som ska märkas och kommas ihåg...känns som ett halvtidsjobb att bara komma iväg på morgonen.
I helgen ska det handlas,tittas på bilar,bröllop och kalas...kan man få en assistent i helgen tro?

1 kommentar:

  1. Jag förstår att det är tufft att hålla reda på alla kläder. Jag tycker det räcker med kläder för 5 personer... Nu kommer du få springa runt på skolan och leta borttappade kläder efter Ronja om hon nu är slarvig som min Clara. Ja, veckan blir tuff då det är något varje kväll mån-fre. Gillar inte det! Två kundmöten, phu! Kram Stina

    SvaraRadera