onsdag 18 augusti 2010

Kloning

På hög nivå har vi ägnat oss åt då de tre yngsta går på tre olika avdelningar och Ronja började förskolan idag! men snälla svärmor var med och hjälpte till :)
Det går så bra på förskolan, teddan trivs och Saga mjuknade lite idag, hon har varit väldigt blyg..men nu börjar det lossna.
Theodor impade idag på fröknarna genom att äta tre portioner mat...men är man som ett rinnande vatten så går det åt en hel del energi ;)
Lilly släpper mig mer och mer och idag skulle vi vara kvar så hon fick äta mat, men då hon varit vaken sedan 5 i morse så somnade hon med knäckemackan i munnen!
Allt känns så bra...jag är så nöjd med valet av förskola! jag känner mig fullständigt trygg med att lämna mina barn där, utegårdarna är jättestora och fina! det känns också bra att jag har avsatt tre veckor till inskolning så man inte behöver stressa fram något.
Det känns som om förskolan kommer att vara bra för barnen...för deras utveckling och för att få nya vänner.
Och snart blir jag arbetare igen! spännande värre :)
Nu ska man bara få in rutinerna med att plocka fram kläder och sånt kvällen innan..men jag känner på mig att detta kommer att gå bra!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det känns bra med valet av förskolan:) kram

    SvaraRadera
  2. Ja det känns jättebra! kram

    SvaraRadera