söndag 1 augusti 2010

Ingen mat..

Eller jo det är klart att vi har ätit mat, men glömde fota dagens middag...men jag kan tala om att det blev marinerad, grillad fläskytterfile och kokt potatis...de som ville fick ta gårdagens vegetariska lasangne till, plus en sallad på: grönt...tomater,honungsmelon,äpplen,paprika och valnötter plus lite cashew...blev gott men stressigt! vi skulle hämta en soffa som en väldigt god vän så snällt skänkte till oss...puss på dig Rosis! den passar superbra i Julias rum!
Efter det så skulle 5 sussex hämtas..men då gick allt åt helsike...ingen mobil...ingen karta och det hittades inte på gps´n..så ett enda virrvarr blev det, men skit-i-samma...nu har vi druckit smoothies och kaffe så nu är allt bra igen :)
Imorgon skall jag dock iväg och hämta de små pullorna! på min förra bil hade jag dekalen "följ mig..jag hittar" jo pyttsan..jag har så dåligt lokalsinne så det är ett rent under att jag hittar hem om dagarna.
Världsbästa grannen kom förbi också...med finfina entrebiljetter åt oss! tack snälla...de kommer att användas med glädje.
Så nu ska jag dricka lite the och vara väldigt tacksam över de vänner vi har..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar