söndag 29 augusti 2010

Börjar jag bli gammal?

Ja det är klart att jag börjar..men alltså jag som dricker litervis med kaffe om dagarna och håller mig förvånansvärt pigg trots minimalt med sömn är trött nu ikväll..
Jag brukar vara uppe åtminstone till 24 eller strax därefter, men idag har det flängts nå så förbenat..barnen var lite uppvarvade idag (läs busiga...eller? bråkiga..) och det var först dop ett par timmar..sedan hem och stassa om och iväg på möte några timmar...hem och crossade 30 minuter för att sedan dra iväg på maxi, kom hem 22.15 och började ta itu med disken.
Men någonstans mellan kaffet och diskurplock så tog orken slut...så nu blir det nattinatt och ett litet desperat hopp om att få sova en skvätt mera än de få timmar som jag sov inatt.
Igår lade jag mig vid 01...Lilly vaknade 01.30,02.30,Saga vid 03...Teddy vid 03.30 och Lilly vid 04...05 var det dags för Teddy igen och flertalet gånger undrade jag om det inte varit bättre att skippa att lägga mig...nu har jag laddat i mig en stor mugg med kaffe och chokladdryck så man orkar nattpasset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar