måndag 5 juli 2010

Avfärd imorgon!

Resan till dalarna såg ut att icke bli av då Ronja har mått tjyvens några dagar..ont i halsen,magen och huvud...så idag blev det närakuten då hon hade så ont i halsen så hon kräktes, stackars liten.
Tack o lov så var det inget, eller jo nåt är det ju..men "bara" virus men hon hade även förhöjd snabbsänka så det var ett ilsket virus!
Men efter lite Ipren och sträng vila hela dagen med drickyogurt,frukt och dricka så mådde hon bättre på kvällen!
Så nu är bilen packad med loppisgrejer jag ska sälja och imorgon återstår bara en avskedsgrillning med make (som blir hemma) och svärisarna...sedan far vi!
Hönshuset städade jag igår och sedan fick det lufta, och idag fyllde jag på med nytt spån och nytt vatten...rastgårdarna till vovvarna är krattade på taxpruttar och pizzerian får fullt upp nu när jag är borta :-D
Ett litet gnagande är ändå att jag borde klippa gräsmattan imorgon, men frågan är om jag hinner det mellan packning,grillning och en sista crosstrainer tur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar