tisdag 5 oktober 2010

Kärlek gånger två!

Första kärleken kommer här! äntligen fanns mina förbokade blossa på bolaget :) synd bara att jag jobbar några nätter nu...så provsmakning först i helgen! stoooora förväntningar :)
Kärlek nummer två..vår nya fina sussex, tuppen heter Olle nummer två :) han är så snäll mot de andra i hönsgården..lite blyg faktiskt! jag hoppas att det kommer att komma några mini-ollesar
efter honom i vår :)
Och den sista biten av spontantårtan slank ner i morse :) måste erkänna att jag stod för merparten av ätandet..men det är helt ok när tårtan är så pass nyttig som den är :)
Nu blir det några nätter på jobbet, barnkalas gånger två i helgen och förhoppningsvis en massa bakande..måste börja fundera på Theodors tårta? förra gången gjorde jag en biltårta...några förslag?


1 kommentar:

  1. Är det en ny glöggsort? Vi köpte bolagets glögg förra året, men vad stark den var. Jag föredrar lite blaskigare. Man kan ju lätt göra egen och kan ju bestämma styrkan på vinet då.

    Vilken skönhet nya tuppen är. HOppas det blir många fina små kycklingar efter honom. Nu har jag min man hemma hos din svärfar. Måste komma över snart med klädkassarna. Kram Stina

    SvaraRadera