torsdag 10 juni 2010

Trött,förvirrad men glad :)

En snabb sammanfattning av mig just nu, de senaste nätterna har Lilly sovit uselt då det är tänder på gång...så spjälsängen står i vardagsrummet för tillfället och 3-4 timmars sömn på soffan gör inte mycket för skönheten :-D
Just nu pågår operation vingdsröj härhemma eftersom vi tänkte ha loppis i dalarna så tänkte jag gå igenom alla mina kartonger som bökades upp där när jag flyttade hit, idag hittades lådan med alla foton i! så den kartongen tog halva kvällen :)
Imorgon är det äntligen skolavslutning! så då ska jag fixa något extra gott att äta på kvällen och vara lycklig över att kunna njuta av de äldsta hela sommaren, eller ja...inte hela då...de har ju mage att åka till Thailand i 3 veckor med sin pappa och hans sambo utan mig! vafalls? vaffå blev inte jag bjuden?
Nu väntar lite mera trix o fix innan man får vicka omkull i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar