fredag 23 april 2010

Vem är pinsam? *handen upp*

Men åh så pinig jag kan vara, här har man farit runt på gården halva dagen och donat runt i förråden då vi möjligtvis ska bli med pullor, eller ja höns.
Jag har kånkat säckar och brädor och en massa konstigt jox, haft koll på de fyra små och naturligtvis börjat med annat mitt i...men på kvällen så kom jag på att jag behövde handla vissa saker inför morgondagen.
Fint...jag drar in till stan en sväng och går in på ica, plockar i det jag ska i korgen och ska bara kolla en hylla (ställer ner korgen) går sedan till kassan där jag precis ska lägga upp varorna och tittar några sekunder i korgen och undrar när jag la i äggen? inte alls....strax går ett liljeholmens upp för mig...jag har tagit någon annans korg!
Piniga jag skjuter diskret korgen från kön....och jag smyger därifrån, bort till mjölken och pustar ut lite innan jag tar mod till mig och letar efter min korg som snällt står och väntar vid glassdisken :)
Det var ju tur att jag inte hade ungarna med mig...då hade jag väl tatt fel unge med hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar