fredag 23 april 2010

Målvikten nådd!


Har inte vägt mig på några veckor nu men fick en glad överaskning idag! sedan julas har jag gått ner 19 kilo så nu är jag i mål :)

Jag gillar ju mat alldeles för mycket för att köra nån märklig diet där man utesluter vissa saker, sedan vägrar jag stå och laga olika maträtter varje dag...inte heller sätta viktnojjor i huvudet på barnen, utan jag har bara uteslutit godis,läsk och fikabröd...och tränat.

Jag är själv förvånad hur lätt det gick? och hur underbart är det inte att slippa det där lagret späck som jag släpade runt på...det var liksom inte jag.

Man har ju oftast en bild av sig själv i huvudet, alltså hur man ser ut...och varje gång jag gick förbi helkroppsspegeln så hajjade jag till..vem var det där? inte var det jag iallafall...men nu ser jag Anna i spegeln igen.
Men när jag berättade det för Lennart...snyggingen på bilden...så blev han inte impad, eller så blev han sur...för han äter ju bara grönt men blir ändå bara större.

1 kommentar:

  1. En blogg jag faktiskt VILL följa :) Den första // Anna*****

    SvaraRadera