lördag 24 april 2010

En riktigt bra dag!

Nu går ögonen snart i kors, hade missat att jag skulle baka havrebollar till dagens klädbytardag...såg det 23.30 igår...kasta sig in i bilen och ett besök på snutmacken så var det ordnat :)
Kom hem och i säng 00.45...Lilly vaknade 02...somnade dock om ganska fort...sedan tyckte Teddan att det var fint att kliva upp 05 så det blev inte så många timmars sömn.
Var så sjukt trött igår kväll/natt så jag somnade på soffan med kläderna på..men efter Teddans väckning så knådade jag havrebollarna iallafall.
Dagens klädbytardag blev superlyckad! det var massor av folk och massor av kläder, gjorde hur många kanonfynd som helst!
Jättefina Me&I kläder för 10-20 kr styck, vem fan går på klädparty då? imorgon fortsätter planeringen och byggandet av hönshuset/gården...längtar efter pullorna! :) nattinatt..

2 kommentarer:

  1. Det här med klädbytardag är helt okänt för mig, men låter spännande... Jag är världens tristaste och tackar alltid nej till de där partyna ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag är likadan...brukar aldrig gå på löjligt dyra klädpartyn...köper hellre fint och fräscht begagnat :)

    SvaraRadera