lördag 4 december 2010

Min första fyller 17 år idag!!

Världens bästa Rebekka fyller 17 år idag...faktiskt just om nån halvtimme :) bilden är tagen för många år sedan...innan SJ hamnade i munnen...hon har haft "räls" några år så nu är tänderna perfekta! denna goa unge är något av det snällaste,omtänksammaste och morgontröttaste som finns! födelsedagen firas dock hos pappa och Sivan...och bästaste kompisen A som ska sova över..alla barn bakar jag födelsedagstårta till...Bekka blir en utmaning då hon inte gillar grädde och tårta sådär överdrivet mycket...men jag har en plan ;)
Jag längtar så otroligt efter tjejerna och önskar att de alltid ska bo kvar hos mamma! :)

1 kommentar:

  1. Grattis till Rebekka! Bara ett år kvar till vuxen och körkort... Jag förstår att du längtar då de stora tjejerna inte är hos er. Kram Stina

    SvaraRadera