fredag 31 december 2010

Genom elden..

Åh så gott med mat!! detta är första varmrätten jag äter på flera dagar...viltskavspanna med en massa konstigt till :) trodde jag var feberfri...men 38 var det...fast skitsamma! jag mår tusen gånger bättre idag :) de senaste dagarna har jag knappt fått i mig någonting alls...men svettats enorma mängder! har bytt kläder flera gånger per dag...ändå har jag gått upp 1,5 kilo!! då undrar man hur stor den där insjön i lungsäckarna var? :-D
Detta hanns med innan jag blev sjuk...tack o lov! 3 limpor,äppelgröt och ett gäng bullar!


Min söta Lilly...bästa stället att ha henne när man bakar...så man vet vart man har henne :)

Inte ska väl detta bort snart? jag vägrar!! här ska julen vara kvar länge till om jag får bestämma! fast det får jag som vanligt inte...;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar