torsdag 23 december 2010

Dan före dan..

Idag är det dagen före julafton och natt tre av fyra denna vecka att jobba...men först kom äntligen teensen! men världsbästa presenter!! av Rebekka fick jag en underbar noga utvald choklad och supercoola muffinsformar..och av Julia fick jagd enna underbara madonna!
När jag och tonåringarna var på bio för några veckor sedan såg jag denna i ett skyltfönster och sa -Åhhhh...den skulle jag vilja ha" och nu är den min, bara min :)
Måste bara hitta en bra plats där inte de små kommer åt henne...men just ikväll får hon vakta glöggen!

Svängde ihop en saffranskaka med glasyr till jobbet..vi måste ju ha nåt att smaska på vi tappra som jobbar inatt!!
Jag är superglad ikväll, trots jobb...äntligen är familjen samlad och jag längtar tills imorgon!


2 kommentarer:

  1. God Jul finaste Du. Vad härligt med familjen samlad, och vad gulligt med julklappar som du önskade dig :) Önskar dig och din famlj en fantastisk jul. Många Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Tack finaste Maria! god jul till dig och din familj också! :)

    SvaraRadera