söndag 9 januari 2011

Sista dagen!

Sista tabletterna är nu nedsvalda med ett glas eminent kranvatten! så nu ska jag vara frisk ett år till hade jag tänkt :) innan den här pärsen så hade jag nämligen varit frisk i ett helt år! måste vara något slags rekord som småbarnsförälder?
Idag vakade jag av, har jobbat fyra nätter den här veckan men nu är det ledigt några dagar och då måste det ju bakas! ikväll blev det hamburgerbröd till morgondagens kycklingburgare.


Och en liten saffranscheesecake på det! gjorde botten av pepparkakor och smör sedan ett lager med ägg,socker,saffran,lemon curd och lätt philadefiaost och kesella...gräddade en stund...och sedan lager två med lätt cf och honung...få se hur den smakar imorgon :)
Nu ska jag få fart på surveden och kolla klart på kultrullen "Cape fear" sedan blir det sängen så man inte ställer om dygnet helt...lätt hänt efter nattjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar