måndag 17 januari 2011

Idag så åkte den..

Julgranen alltså. förpassad till förrådet..det var så ögonen blev blanka!
Sa till maken att jag nästan behövde en papp-påse för att andas i, så ledsen var jag! äh! svarade han...det är ren och skär glädje du känner...du känner bara inte igen känslan (har jag sagt att han hatar granen...MIN gran hatar han..)
Förutom gransorgen så har dagen varit helt ok, med tanke på att jag kom i säng vid 01.30...Lilly tjoade och grät fram tills dess, två stooora tänder är på väg upp...Theodor vaknade 04! är det klokt eller?
Jag fixade välling och försökte få honom att somna om..men vid 4.30 gav jag upp! så dagen har gått i dimmans tecken :D
Men Teddy...den token..han sov minsann middag idag så nu får vi se om det blir 03 som det blir uppstigning inatt :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar