onsdag 5 januari 2011

Jag vill träna!!

Men det går ju inte än..även om jag jobbar så känner jag att krafterna inte har återvänt ännu, blir lätt uttröttad och det är fortfarande svårt att djupandas...så jag tröstäter och väntar...Theodor har fått en hjälm! :) och då är det helt logiskt att man har den på vid middagsbordet :)
Häromdagens middag! de sålde billig lammfärs (29.90 kilot) på ica så då blev det lammfärsbiffar med en massa vitlök (sorry alla drabbade..) med tre olika sorters röror...en morotsröra, tzaziki och aubergineröra.


Nyårsafton blev en stillsam kväll då jag fortfarande hade feber...men en liten spontankaka blev det ändå med lite grädde och övergivet godis på.

Två fnissiga tjejer som låtsas sova...de blev avslöjade kan jag säga! den här veckan ägnas åt jobb sammalagt 4 nätter blir det, kan behövas eftersom jag missar en del lön pga sjukdom..men imorgon på dagen är alla lediga och då ska vi fixa varm choklad och mackor...och dra iväg en stund så Ronja och Saga får testa nya grillorna! så nu blir det hopp i säng...jag får hoppas på att drömma en sanndröm om var Theodors andra skridsko är? okey...strumpor som försvinner kan jag ta...men ska grillorna börja försvinna nu också?



2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni har hittat skridskon! Visst är det trist då saker försvninner. Då jag var liten hade vi en gubben som bodde i pannrummet, det var han som tog allt som försvann, sa vi till mamma i alla fall. Han hette Mystifiken. Kanske har han flyttat hem till er? Man får väl vara glad så länge det inte är ett barn, ens man eller ett djur som kommer bort hemma... Katterna har i och för sig försvunnit i bland, men blivit hittade i en byrålåda en stund senare... Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Haha, den var ju jättebra! helt klart så bor Mystifiken här :) och ja precis...är det så världsliga ting som saker och inte människor som försvinner får man vara glad :)

    SvaraRadera