fredag 26 november 2010

Tomtfrossa!

Jag kan inte få nog av tomtar och änglar!! här är ett av fönstrena i långa hallen..allt är fynd från förra årets utförsäljning på maxi då det var 75% på allt..
Köksfönstret...man blir lycklig och lugn i själen av tomtar..

Köksbordet som numera står i vardagsrummet, vi har blitt för många för att sitta i köket..ljusen har vi dekorerat själva med gulddekor som världens snällaste före detta svägerska skickade för nån vecka sedan...ända från Holland där hon nu bor!


På spisen står de tomtar som jag är rädd om...alla utom en (som jag vann på ett lotteri för 17 år sedan!!) har jag köpt på fyris parks loppis för mellan 5 och 10 kr, en tomte som jag köpte för 5 kronor fick jag reda på att den var en "fintomte", när jag kollade upp den så var den värd mellan 250-300 kr!! men härifrån flyttar inga tomtar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar