tisdag 9 november 2010

Dagens

Dagens braiga:

*Barnen friska...peppar..peppar..
*Trots en natt på NIVA då man fick slita hårt för pengarna och sedan hem, fixa barn..lämna barn så sängen fick vänta till 9.30 så hann jag iallafall, laga en ordentlig middag,tvätta 3 maskiner,plocka i och ur diskmaskinen inte mindre än 3 gånger...städa...crossa 45 minuter och betala några räkningar när jag väl hade sovit mina 4 timmar...
*Att det ska bli snö imorgon!! :)
*Att bästa svärmisen fick in vår udda-strump-låda som hade växt till otäcka grader...och fick tillbaka en massa par!!

Dagens sämsta:

*Ronja har ont i huvudet
*Maken är fortfarande väldigt...väldigt sjuk :( han sover mest...när han inte hostar då.
*Jag har sommardäck på bilen..
*Jag har hittat en massa skojiga julgrejser...men har inga pengar :(

Imorgon blir det utbildning på jobbet hela dagen...sedan blir det en A-tur på Onsdag och sedan en natt till senare i veckan, skulle behöva jobba heltid för ekonomin men när ska jag då hinna träffa barnen? =vägrar...

3 kommentarer:

  1. usch, så jobbigt med maken och att du får jobba så mycket=(...jag skulle inte fixat att jobba natt så där. och gud va duktig du är som hinner med så mycket!!
    ja här är det litet vitt puder på backen idag, hoppas det kommer lite mer snart=)
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Fy din stackare som får slita så:(
    Hoppas verkligen din gubbe blir bättre snart.
    Här har kommit en hel del snö och jag har bekymmer över hur jag ska ta mig ut på min framfartsväg till morgonen?
    Vinterdäcken sitter på sen säkert 2 veckor tbx, och det är jag glad för nu. Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Hej Inger och Sandra! tack o lov så gillar jag att jobba natt...då behöver man inte jobba lika många pass heller för att komma upp i sina timmar, här är slaskigt nu ute...hoppas att det inte fryser på...då blir det ashalt!! kram

    SvaraRadera