fredag 4 februari 2011

Saga 5 år och calici på besök..

Idag fyllde en av våra 6 gullungar år, nämligen Saga :) och på morgonen så blåste de små upp ballonger som sedan målades till glada ansikten...de fick hamna uppe på den dammiga vinhyllan medans de torkade lite..några av vinflaskorna är från vårat bröllop..2003...så ofta dricker vi vin :-D (typ...aldrig..) jag var t.o.m tvungen att kolla i vigselringen, hemska människa att inte ens minnas vilket år jag gifte mig!
Theodor i värsta blåsartagen, han tog i för kung och fosterland!


Den stolta pappan till våra kycklingar och han är den snällaste tupp man kan tänka sig...sällskaplig och tulsjuk, men så bodde han länge inne hos oss också...vad han gjorde inne? åkte dockvagn och sånt...helt normalt för ett tuppskrälle !


Här är raringarna 3 dagar gamla...tack och lov så har vi dessa att glädjas åt nu när Romme alpin blev avbokad för teensen...Theodors njurfunktionstester blev uppskjutna och Sagas kalas...allt pga av en dum magsjuka, som nu drabbat 6 av 8 i familjen...och jag lovar...att vara ensam med 4 små och själv springa på toa och kräkas, det var stärkande för själen! (för så har jag lärt mig att tänka när allt känns lite motigt!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar