måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag och makens tårta!

Dessa underbara blommor fick jag av maken idag :) de kom med blombud från Blombordet.se en nystartad butik här på orten, eller i grannbyn för att vara exakt!
Jag har fått blommor därifrån förr och vet med säkerhet att det kommer att bli "vår" blomaffär :) hon som äger företaget gör underbara buketter!
Igår var det makens födelsedag som startades med skönsång och ljus från mig och några barn! senare på eftermiddagen grillade vi korv ute och åt tårta...jättemysigt men otroligt kallt! så vi gick ganska snart in igen..

Eftersom vi ska fira maken senare i veckan så blev det bara en "snabbtårta" jag bakade chokladbottnar, kokade egen vaniljkräm och hade mellan..och sedan hallonmousse uppepå med lite godis!
Har en massa att skriva...men det är så förbenat kallt!! -26 imorse...och fingrarna är nästan vita...så jag ska elda lite till och sedan blir det till att sova, ska på företagskonferans imorgon...


1 kommentar:

  1. Tack snälla Anna för all fin reklam du gör för Blombordet!

    Så trevligt med besök på lokal häromdagen! Hoppas det kan bli mer av den varan för er framöver. Kanske blommor och restaurangmat på er bröllopsdag ;-) Men era måltider ser å andra sidan alltid så goda ut så det är väl snudd på oslagbart!

    Kram Mia

    SvaraRadera