lördag 5 februari 2011

Mina inlägg

Blir ju lite missvisande eftersom jag alltid får för mig att skriva om dagen när dagen egentligen är slut :-D så "Fredagens" inlägg...det var ju egentligen Torsdagens...och nu ser det ju ut som Lördagens...fast det är Fredag kväll...men ändå inte...för det är ju efter spöktimmen :)
Idag har varit en lång och tålamodskrävande dag...alla har varit lite rastlösa efter dagar i karens och med det våldsamma snövädret som härjade under förmiddagen så orkade jag inte gå ut och rasta barn...bad mistake!
Men nu sover alla sedan många timmar...och ingen mer kräka sedan Onsdags natt...eller var det Tisdag? ja hur som...nu har jag bestämt att vi är klara med calici för denna gång!
Imorgon blir det jobb och på Söndag eller Måndag önskar jag lägga nya ägg i kläckaren eftersom den enda sabelpoot vi har precis har börjat lägga ägg och det vore så skojigt att få något efter henne! nu blir det en sväng i horisontalläge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar