torsdag 17 november 2011

Jag älskar dig så jag nästan sprängs!

Så brukar sonen 4 år säga till mig:) och idag "älskar jag ihjäl dig!" gullongen! kortet här är från vår halloweenfest som vi hade, vi bjöd in Ronjas klass så det var fullt med spöken och häxor här, vi hade minst lika kul som barnen! ett par kilo godis,tonvis med mat och ett par liter läsk på det så blev det sockerchockar och tandläkaråthutningar! men kul hade vi:)
Annars så rullar ekorrhjulet vidare och jag har redan nu ångest över att julen snart är slut, ganska knäppt va? idag flyttade äntligen våra plymouth rock-kycklingar så nu är det bara några isbarkycklingar som ska iväg...eventuellt;)
Nästa vecka ska jag iväg till troligtvis en av världens snällaste människor...en jobbarkompis som bor på en gård några mil från mig, hon erbjöd mig nån bal hö om jag kom och fikade hos henne! ska bli jättekul och välbehövligt, lite kaffe med en vänlig själ är precis vad jag behöver nu...har ett par stressiga dagar framför mig, jobbar dag-natt-dag-kväll och dessutom ska provridning för Ronja och Saga i ett stall några timmar,svärfars 65-års kalas,hönshusstädning och en massa annat avklaras under dessa dagar..
Men det bästa är väl bara att flyta med antar jag? :) imorgon ska jag jobba tidigt och får inte glömma att fixa nytt passerkort då! och försöka få tag på Theodors läkare för att få odlingssvar...jag lever på hoppet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar