måndag 14 november 2011

Akkis för hela slanten...

Just nu vill jag ha hit Hemfrid,arga snickaren,rent hus ja you name it...ge mig allt du har liksom! förra veckan rev jag av ett gäng nätter på jobbet och hade två ljuvliga kvällar/nätter hemma att se fram emot innan det var dags för 3 jobbarnätter igen...torsdagen var jag helt slut och gjorde inte mycket vettigt alls eller? jo...jag storhandlade ju på kvällen efter middagen..
Fredagen spenderades helt ofrivilligt på akkis men inte på Niva utan på barnsjukhuset.
Sonen kissade blod på eftermiddagen och med tanke på hans njurar så var det bara att åka in, vi blev efter 5 timmar på barnakuten inlagda på vår "hemavdelning" 95B..och där kom vi isäng först vid 02 eftersom nål skulle sättas och antibiotika skulle ges i.v.
På samma sal låg dock en liten gråtare...så vid 04 somnade jag i ren utmattning efter lite skorpor och kaffe...vid 06 vaknade sonen och hade lite ont vid kanylen så då gick vi upp..fick åka hem senare under dagen, hem och vila och sedan iväg till akkis igen...fast denna gång till jobbet:/
Nu har jag halkat efter ruggigt mycket med städ och tvätt...vänt ut och in på mig själv för att försöka hinna med allt och alla, till råga på allt fick Saga feber igår så inatt blir det vabba som gäller...
Jag skickade in på Hemfrids tävling, vinn städning....snälla? om det finns nån gud så ge mig priset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar