onsdag 13 juli 2011

What the f**k?

Matlagning och bakning ligger mig varmt om hjärtat, ni hör ju själva hur gammal och tråkig jag har gått och blivit? jag? moi? som var partyprinsessa och älskade att tävla i MTB är nu en fulländad hemmatant! 6-barnsmamma som älskar att baka! hur töntig är man då på en skala? mina äldsta barn har genom åren genomlidit mina provrätter...denna gillade jag:) nån slags märklig gryta med banan,ananas,avocado och det röda strösslet på bilden är naturligtvis chili!! och sweet&sour...mitt livselixir, förutom kaffe då!! jag har på ganska kort tid hinkat i mig en 2-liters dunk med s&s!! och när jag hade detta på min tallrik sade jag till tonåringarna "Gordon skulle vara stolt över mig!" men de tog snabbt ner mig på jorden och sa "nej mamma...han skulle skrika what the f**k is this!?? "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar