måndag 11 juli 2011

ICA maxi...

Och jag har ett förhållande...ett kärlekförhållande, även om man blir lite fundersam när de dära checkarna kommer, ni vet de som normala människor får 25 eller 50 kr på...våra brukar ligga på 100 eller 125 kr då börjar man ana hur ofta jag är där eller rättare sagt hur mycket vi handlar för men jag gör som jag brukar göra när något är lite knas...jag skyller på barnen eller hundarna! när folk frågar hur vi kan handla så mycket? så skyller jag på blöjor,välling och hundmat..
Man blir igenkänd på affären...personal frågar "har du inte alla barnen med dig idag?" eller "aha? är det bara lite stödhandling?" när jag bara har 5-6 kassar..vanligtvis blir det 8-10 kassar.
De som jobbar där känns som min andra familj...hur knäppt är inte det? eller som när mjölkkillen genast såg till att ta in min favvomjölk igen då jag högljutt deklarerat att jag minsann varit otrogen och gått på coop för att få min mjölk! och nu...nu när man kan lämna in barn på barnpassning medans man handlar? ja då älskar jag ICA maxi ännu mera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar