lördag 7 maj 2011

Snart dagen D!

Imorgon har vi vår hönsbytardag och det ska bli så kul! jag har bakat i veckor känns det som...men nu så! hela det ekologiska sortimentet har blivit testat...nästan;)

Denna lilla vän hittade jag bakom en gardin häromdagen...och ångesten över att julen är slut kramade mitt lilla hjärta alldeles...alldeles för snabbt och hårt och jag var genast tvungen att hämta min vattenkanna med jultomtar på och klappa lite extra på den för att försäkra mig om att det bara är några månader kvar..





Detta är fotbehandling på hög nivå! medans barnen badar badbalja så stoppar man i foten och ger ungen en fotfil...och volia! så har man hamnat på fotspa:) mina fötter var i stort behov av barnens omsorg..




Kom på att det var länge sedan jag slängde in nån matbild...här är för någon dag sedan...en av barnens favvosar, hemgjorda biffar med potatis och sås..idag blir det latmask-mat tror jag, vi har miljoner saker att göra inför morgondagen! tack och lov så hämtas förstärkningen ikväll i form av två helt underbara tonårsdöttrar:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar