onsdag 11 maj 2011

Hönsbytardag och kurs!

Snart...snart kommer kort från hönsbytardagen! jag lovar! Men denna vecka är jag i Stockholm på svenska institutet för sorghantering, certifieringskursen som jag har berättat om! om två dagar är jag behörig att hålla egna kurser och föreläsningar! det är superkul men utmattande...jag går upp vid 05 med Theodor...cyklar till uppsala vid 06.15...åker tåg till sthlm...prommis på 15-20 minuter till centrat.
Full fart hela dagen fram till 17 och sedan samma resa hem...hemma vid 19.30 och då ska tvätt och allt annat tas om hand...jag är helt slut! det känns jobbigt att vara borta så mycket från familjen...men kursen är super! och jag är värd den:)
Ja just det...den första naturruvade kycklingen tittade fram idag!! nu väntar dusch och tvätt av byxor...återkommer när tid finnes;)

1 kommentar:

  1. Hej! Blir det någon hönsbytardag 2012?
    MVH
    Bettan

    SvaraRadera