söndag 8 maj 2011

Vilken dag!

Vilken fantastisk dag vi har haft! sol och värme och en massa höns! vi sålde en massa höns och kom hem med nya:)
Jag skulle kunna skriva en massa...men nu är klockan strax 23...och jag är precis klar med disk och städning, jag har tvätt och pumpning av cykel kvar...och att hitta cykelnyckeln..imorgon ska jag vara 8.30 i Stockholm, och ni som känner mig vet att jag har varit typ 4-5 gånger i Stockholm i hela mitt liv...kursen är på nån tegnergata som tydligen ska vara 15 minuter från stationen..och de som känner mig riktigt bra vet att det blir mission impossible för mig att hitta dit:-D jag har sämre lokalsinne än en badboll..så korten som togs och människorna som var där? det får ni se och höra om en annan dag!
Men jag vill ändå passa på att tacka Niklas...make till bästaste Mia som har blombordet.se , Mia stod vid ett bord och visade sina jättefina blomarrangemang medans Niklas hjälpte till i köket, och sanna mina ord...den mannen har oanade talanger! han är som klippt och skuren i köket!
Jag vill också tacka makens föräldrar, och makens syster för all ovärderlig hjälp...och min brorsa med familj som passade två av våra barn, och självklart våra tonåringar som passade de två minsta...och sist men inte minst...alla utställare,hantverkare och hönsmänniskor...det var alla ni som gjorde dagen så bra! jag älskar er varenda en idag! TACK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar