måndag 10 oktober 2011

Viljans väg..

Är en jättefin bok som Saga fått av Mattias och Einar som tack för en tupp en gång...den boken älskar Saga, hon har den på en hylla högt upp och får bara tas ner och läsas av henne;) det är få saker hon är så rädd om som just den..
På tal om vägar och viljor...jag har hittat utbildningen som jag alltid velat gå! (åtminstone några veckor...) men tyvärr är den på helfart...och jag har inte råd att plugga, jäkligt orättvist enligt mig! när man äntligen vill bli lite klokare så sätter nåt så fånigt som pengar stopp.
Just därför pratar jag ofta med de stora tjejerna hur viktig utbildning är och att det är som lättast att plugga när man är ung...ansökan till min drömutbildning går ut i Februari...får hoppas på en trisslott innan dess då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar