torsdag 12 januari 2012

Kommer polisen eller?

Här råder begravningsstämning...julen plockas undan och det skär som knivar i hela mig (eller nära på...ni fattar? ) det var många år sedan det var så svårt att ta undan allt, kanske för att jag jobbat arslet av mig detta år under jul och nyår så jag har inte hunnit jula ordentligt.
Jag låtsasgrinade när jag plockade ner granen och då frågar en av ungarna, men..varför har du inte kvar granen? nä...svarar jag, det får man inte...varför då svarar samma unge, kommer polisen då eller? och hade jag varit själv så hade jag haft kvar granen...men nu är jag inte ensam, men får granen och tomtarna stanna så finns det risk att jag blir det. fuck tjugondagknut...

2 kommentarer:

  1. ha ha...rolig läsning!! lite , lite som här då en kompis till Irma var här idag och Irma sa att imorrn ska hon bjuda familjen på semlor, varpå vännen blev helt upprörd och sa att det var inte semeldagen än minsan och så skulle hon inte göra...ha ha... :.)

    SvaraRadera
  2. ASG!! semlor som är så vansinnigt gott! :) när jag var barn och vi var hos mammas bästa kompis så fick vi en massa skäll om vi doppade bullar i saften...för det fick man bara göra på dopparedan! fjantigt va? hoppas du och familjen mår bra!

    SvaraRadera